Dengar title cam romentik story kan!!! SEBENARNYE X…

 Fuh letih kan bile dengar pasl mencangkul, meracun, buat batas semua…….. klau dulu tengok atok wat… hurm skag ni giliran sy… yg lawknya wat kat U. memg x penah terbayang pun kene wat cam ni… minggu pertame memang letih sangat kene wat batas sayur cili n pak choi….. cam nak tercabut nyawe dr badan serius!!! meby x biase lg kn…  yang letihnye tanah kat ladang 2 punye la keras.. bila cangkul 2, cangkul melantun balik,,Heee3 hiperbola pluk!!!! tp kan las2 sangat seronok bes sgt bila dah nmpk hasil,,,,???? 2 la x kenal maka x cinte…

   lihat la wahai kaum hawa dan adam!!! TARA. tgk la ni drpd tnh cam kat gurun jd cam ni… hasil keje wanita2 soleha taw ni. group sy sma pmpn.

                          

  darpd rase mals sgt nak g ladang dah jatuh cinte!!!! setiap minggu x sabar nak tengok pokok2 yg ktorang tanam…. siram pokok bak kate cam jage anak la… sayang sgt kt pokok taw… tengok la ni hasil ktorang pokok jagung, pak choi semue dah besar taw………… rase nak wat ladang sendiri kat umah nanti… try la wat cam ktorang… kan pertanian 2 satu perniagaan

                                          

       tengok tanaman kami… yg belakang sy 2 kangkung n sawi…. yang kat depan 2 pak choi… ha yg mcm minah endon 2 sy la!!!!!! heeee3. ha yang ramai ni kat ladang jagung ktrg.. memang la penat wat batas semue tp seronok kan bile kite tengok hasil sendiri…. percy la memang sgt berbuge2 hati ktrg sekang dah x kisah pegang cangkul brp jam pun…

            hurm lihat la wahai ahli dunia pokok jagung n taman ktrag dah besar sekarang… ade yang dah berbuah pun.. tengok e!!!!!!!!!!

                                            

     jadi kan kat sini jagan la takut nak amik kos srt… walawpn mencabar tp best sangat…. fikirkan lah dan renung2kan lah e!!! bertanilah untuk negara..